理事長の英語のお勉強

音楽家として、また法人としての国際コミュニケーションのために

UNIT 7-8

19. In the end, he finally suspected his wife of putting the poison into the curry.

19.結局、彼は最終的に彼の妻がカレーに毒を入れるのを疑いました。

 

20. She expressed her extreme grief by crying and embracing friends at the funeral.

20.彼女は葬式で泣き友達を抱きしめることによって彼女のf深い悲しみを表現しました。

 

21. Nowadays, people's faith in what is sacred seems to have faded.

21.今日、神聖なものに対する人々の信仰は衰えているようです。

 

22. When the king ascended the throne, the people of the kingdom preclaimed their allegiance.

22.王が王座に上ったとき、王国の人々は忠誠を宣言しました

 

23. I see your application that you have a good deal of sales experience.
Yes, I've always earned a living as a sales representative.

23.かなりの営業経験を持っているというあなたのアプリケーションを見ます。
はい、私は常に営業担当者として生計を立てています。

The Congress is representative of the people. 議会は国民を代表する.
Notre Dame is representative of Gothic architecture. ノートルダムはゴシック建築を代表する建物である.

 

24. Europian countries have made excellet progress in their efforts to clarify and coordinate economic policies.

24.ヨーロッパの国々は、経済政策を明確にし、調整する彼らの取り組みにおいて卓越した進歩を遂げました。