理事長の英語のお勉強

音楽家として、また法人としての国際コミュニケーションのために

Lea Fo(リア)profile 25歳

 

eikaiwa.dmm.com

 

Hi, my name is Lea. I have been learning English since I was 3 years old.
I spent some time learning English abroad, so I came into contact with many native speakers.


The time I spent interacting with native speakers helped me perfect my knowledge.

 互いに影響し合う

 like interacting with people

 人と関わる事が好き 

 I'm not good at interacting well with kids.

 小さな子供とうまく接するのが苦手です。

I enjoy teaching very much. In the past couple of years, I had many odd jobs, but I loved being a Latin tutor for high school students the most. It made me happy to see my students pass their exams.

 変な、風変わりな、妙な、変で、妙で、(二つひと組の)片方の、(一定数の組の)はんぱな、奇数の、残りの、余分の

 

I like learning about different cultures. I'm friendly and a very good listener.

I love cats, coffee and old movies. Also, I love to travel. I look forward to meeting my new students!

 

こんにちは、私の名前はリーです。 私は3歳から英語を学んでいます。
私は海外で英語を学ぶのに少し時間を費やしていましたので、多くのネイティブスピーカーと連絡を取りました。


ネイティブスピーカーとのやり取りに費やした時間は、私の知識を完成させるのに役立ちました。

私はとても教えるのが大好きです。 過去数年の間、私は多くの奇妙な仕事をしていましたが、私は高校生のためのラテン語の家庭教師であることが大好きでした。 私の生徒が試験に合格するのを嬉しく思った。

私は異なる文化について学ぶのが好きです。 私はフレンドリーで非常に良いリスナーです。

私は猫、コーヒー、古い映画が大好きです。 また、私は旅行が大好きです。 私は新しい学生に会うのを楽しみにしています!