理事長の英語のお勉強

音楽家として、また法人としての国際コミュニケーションのために

準2級の重要名詞①

In his first job, Mr. Smith wrote articles for a newspaper about the different 様々な regions of different countries. In particular, he wrote about their resources 資源 and the most common forms  一般的な形 of energy they use. After several years, Mr. Smith quit that job and decided to become an author. Because of his previous experience, he was able to write books about the different regions of different countries. However, instead of writing about their resources, he wrote books about the customs and traditions of different regions.

スミス氏は最初の仕事で、さまざまな国のさまざまな地域について新聞に記事を書きました。 特に、彼は彼らの資源と彼らが使用するエネルギーの最も一般的な形態について書きました. 数年後、スミス氏はその仕事を辞め、作家になることを決意しました。 彼の以前の経験のおかげで、彼はさまざまな国のさまざまな地域に関する本を書くことができました。 しかし、彼らのリソースについて書く代わりに、彼はさまざまな地域の習慣や伝統についての本を書きました